Thursday, March 24, 2011

HOT HOT HOT MEMBARA & SUPRISE 4 me

pepagi key... pepagi lagi ada sorang makcik nie dah buat haku marah...very the hot hot hot today u no...!!!!!! yang haku geram tu bukan salah kami kat ofis pon, kami cakap secara general... tapi dier yang terasa lebey lebey... tension haku tau... banyak benda haku nak settle... tapi disebabkan kes nie pagi tadi... hilang mood nak wat kerja... yang lagi membengangkan haku... benda nie berlarutan sampai ke tengahari...dan biler dier masuk ofis ada jer mulut celupar dier yang sindir sinis kat kami kat ofis...memang tekanan perasaan tau... tapi disebabkan dier tu TUA...aku malas nak lawan lawan...dan biarlah dier layan blues dier tuh... tapi haku nie payah sikit nak reda... walau aku diam-diam... tapi dalam hati tuhan jer yang tahu... agaknyer makcik tu nak monopose kot...haiiihhh...



balik jer dari ofis tadi... hati aku masih geram... tapi dah kuranglah dari pagi tadi... tapi ada 2 suprise yang MYlovelyHUBBY aku kasi...heheheh... taraaaaaaaaaaaaaaa....
...SI PUTIH...
gebukan... comey sangat... haku masuk jer pagar rumah... teruja sangat...sib baik tak melompat ko... hahaha... geram sungguh...haku suka... tapi nak pegang haku takut...geli...hehehee... tapi kucing haku tak geli pulak...hahahaaa.... tengok tu dah 4 ekor koleksi arnab kami...somey somey belaka... hihhiiiii...aku suka...aku suka...aku suka...



tapi yang paling aku suka...nie dier....
seTUPPERWARE DURIAN...dari MYlovelyHUBBY... haduiiii... haaa kan haku dah kata... hanya hubby aku jerk yang tahu dan boleh mencairkan dan menyejukkan hati haku yang panas nie... hehehe... dapat jer durian...sengap terus... hahahaa.... wokehlah... haku nak tido dah... nak tido dengan senyuman sambil memeluk "bantal bucuk"..hehehe... gud nite all's...

2 comments:

  1. geramnye tgk durian tuh..tp kali nie kt umah mak x menjadi sgt la.. :(

    ReplyDelete
  2. haiii...
    itulah kan...kuning sangat... saya pong teruja...hehehe... memang maveles... :-D

    ReplyDelete

::}teratakCINTAnazmie{::

Related Posts with Thumbnails