Sunday, September 4, 2011

SELAMAT HARI RAYA 2011

masih belum terlambat lagikan kami nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA pada semua... almaklumlah... tahun nie beraya kat umah family teman... jadi banyak sangat perancangan yang kami adik beradik aturkan... nanti teman citer sikit demi sikit yerk..... panjang cerita teman nie... mau 3 hari 3 malam baru habis... hehehee....


nie ler serba sikit gambo2 masa sebelum raya... kalau mengkome semua nak tengok dengan lebih jelas... pergi ler jenguk SINI.... ini pun ada yang teman tak sempat nak snap, sebab sibuk sesangat... sabtu (27/8/2011) adik2 teman semua dah balik... kecuali yang no 2 tu, dier malam raya pertama baru dapat balik sebab kena bertugas... biasalah askar... kami yang lain2... semua dah berkumpul umah family teman... jadi start sabtu tu lah kami bertungkus lumus mengerjakan macam2 urusan... kami adik beradik yang perempuan... 4 orang semuanyer... buat SIMPUL KASIH, POPIA TAYAMUM, POPIA PEDAS, CORNFLAKES MADU dan 3 biji KEK PELANGI... sebiji kek tu teman kasi mak mertua teman... dan sebiji lagi adik teman bagi mertua dier jugak... dan sebiji jer tinggal untuk tetamu kami di rumah... ahad pulak sibuk menyucuk sate... SATE AYAM, SATE DAGING & SATE PERUT... malam tu bakar sate dan kami makan semua anak beranak... isnin pulak sibuk melemang... LEMANG BIASA, LEMANG JAGUNG & LEMANG TEPUNG special request dari teman... TQ ayah... masa melemang nie tak dan nak tangkap gambo... sebab masing2 sibuk dengan tugasan masing2... nak suh yang jantan2 nie tangkap gambo... ermmm semua malehh... jadi idak ler ada gambo2 melemang... janji lemangnyer ada... dan teman makan tak sedo diri... sampaikan malam raya pertama...teman dah demam... huhuhuuu padan muka teman... :-P oklah... inilah serba sikit citer teman sebelum raya... jom kiter sambung di entry raya pulak yerk... cauuu

No comments:

Post a Comment

::}teratakCINTAnazmie{::

Related Posts with Thumbnails