Wednesday, February 23, 2011

HUJAN LEBAT

inilah keadaan semasa haku balik petang tadi dari kerja... sebelum tu aku terperangkap di sekolah, sebab hujan turun dengan sangat lebat... aku dan member2 ofis tunggu sehingga hujan sidang... dekat pukul 5.45petang hujan masih lebat, jadi aku gagahkan jugak untuk balik... aku pinjam payung makcik guard si saripah tuh... dan redah hujan... basah kuyup haku bila sampai ke dalam kereta... sepanjang perjalanan balik... hujan masih lagi lebat... kilat sambung menyambung... aku dah tak nampak jalan... YA ALLAH... takut sangat... sepanjang jalan hinggalah sampai ke rumah mulut haku tak putus2 beristigfar... memang takut...

haku pasang lampu hazel... sebab dah tak nampak jalan... dah lah keta haku kecil... bila lori langgar air dan terkena kereta haku...rasa bergegor... huhhuuuu... YA ALLAH... tak pernah aku rasa keadaan yang menakutkan ini.... dah lah hujan selebatnya... pokok meliuk lentok dilanggar angin... nauzubillah...

No comments:

Post a Comment

::}teratakCINTAnazmie{::

Related Posts with Thumbnails