Monday, May 9, 2011

SELAMAT HARI IBU 2011


SELAMAT HARI IBU TERISTIMEWA BUAT MAK KU YANG TERSAYANG
semoga mak sentiasa sihat, gembira dan ceria-ceria selalu...
semoga mak sentiasa dirahmati ALLAH swt...
sesungguhnya jasamu tidak termampu untuk kuhitung
walaupun aku hidup untuk seribu tahun lagi

alhamdulillah dalam kesibukan aku menguruskan pelbagai agenda... acara ini setiap tahun tidak pernah aku lupakan... selalunya aku akan bawak mak&ayah keluar makan bersama adik beradik ku yang lain untuk menyambut hari ibu... tapi tahun nie banyak sangat agenda...aku hanya membawa sebiji kek untuk diraikan bersama2 keluarga ku yang tersayang...mak betul-betul terharu... insyaallah mak... nanti bila along senang-senang sikit... kiter sekeluarga pergi makan-makan atau bercuti ke mana2 yer...insyaallah...

No comments:

Post a Comment

::}teratakCINTAnazmie{::

Related Posts with Thumbnails